Dagens outfit!

ska snart sticka till nova med mammi. ska bara ut en runda med pepper innan, känner dock ente riktigt för att gå ut nu när det pissregnar. typiskt den svenska sommaren? :O vill bara här ifrån! eller nä, älskar sverige, men hatar vädret. hade gärna kunnat byta väder med något varmare land. ;) 
.
men ah, såhär ser jag ut idag iallafall. linne från bikbok & jeans från gina. inget speciellt liksom. dock brukar jag mest gå i mjukis med endå.. nä, nu ska jag ut med pepper för nu e det uppehåll, så hörs vi när jag kommer hem. blogg.se appen kommer antagligen ente vilja sammarbeta idag heller, så ente ens lönt att försöka.. ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu