Vad jag hållt på med idag..

.
det mesta jag ska ha med mig inför daftö - strömstad på onsdag. ser sjukt mycke ut, men det e det ente. bara lagom.. ;) har precis tagit en lång dusch, så sitter i myskläder på rummet, dricker cola light & väntar på att ett tv program ska börja. jag e smått slut i huvudet, så blir att lägga mig direkt efter programet idag, halv ett..ska ju upp tidigt imon för att åka till tandläkaren. orkar ente att det tar en timme å köra dit, så jag måste upp en & en halv timme innan jag har tiden.. sjukt störigt! :O blir en stressig dag imon.. först tandläkaren, sen hässleholm, en snabb runda på h&m & lunch'a med mormor & mamma.. sen ta med mormor till höör & handla på city gross. känner redan nu att jag kommer få ladda upp med energidricka i bilen.. kommer ju få sitta där i flera timmar. :( jobbig dag asså! nä, detta inlägget blev riktigt långt, & jag skrev ente om något intressant i hela inlägget. wow, det e nog bara jag som lyckas med det.. hörs imon innan jag åker, sen blir det kanske mobilbloggning. vem vet? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu