packar för fullt!

håller just nu på att städa undan lite kläder & saker som jag har slängt i hela husbilen. typiskt mig.. så ja, det e vad jag håller på med.. ska strax lägga mig oxå, ska ju upp tidigt imon, frukost vid nio sen åker vi senast 11. så om jag ente ska va levande död imon får jag strax lägga mig. ;) fett bull att man måste åka så tidigt, dock ska det bli skönt att komma hem. saknar min säng som satan.. & min garderob. tar alltid med mig saker jag tror jag vill ha & kommer använda, sen kommer jag på att jag har saker där hemma jag skulle velat ha till. haha. :( ska fortsätta städa nu iallafall, hörs imon innan vi åker. 
.
.
en av dom första bilderna jag la upp på bloggen.. jag å elin förra året efter att ha cyklat ringsjönrunt.. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Alice - bilderbyalice

Hejhej, vill tips om min tävling där man kan vinna valfritt skal, länk: http://bilderbyalice.se/2012/july/tavling.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånahära kommentarer.
Allt bra?

2012-07-29 @ 10:04:15
URL: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu