On My Way To Lund!

sitter på tåget med erica påväg till lund. blir en heldag i lund idag. ;) blogg.se har fixat sin app så man kan äntligen blogga igen, skönt. så nu kan ni få uppdateringar lite då å då. måste dock ha internet för det, fast då e det bara att sätta sig på espressohouse å ta en latte, så jag klagar ente. ;) men ah, nu ska jag va lite social med erica, ser säkert dömobbat ut att vi sitter med vars en mobil i handen å ente säger ett ord till varandra. vi hörs senare! 
.
.
gillar min lilla "puff" mitt i pannan. eller ah, i håret, som är mitt i pannan. äh, ni fattar.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu