Nu; Helsingborg!

nu åker jag strax till helsingborg. blir en tur till väla med madde. fick ett sms innan där hon fråga om jag ville äta hos henne, såklart svara jag ja. therese & mat liksom.. ;) så blir lite mys med isak hemma hos henne oxå. mysigt! så ja, hela min dag kommer tillbringas i helsingborg. kommer antagligen va dötrött imon när vi ska åka, för jag har ente börjat packa än så kommer få va vaken länge ikväll & packa.. jag e ente speciellt bra på att planera. ;) 
kommer iallafall försöka mobilblogga. brukar ju ente gå när jag vill men ah, ska försöka iallafall.. annars hörs vi när jag kommer hem! 
.
.
- ser smått sur ut på sista bilen, men skit samma..
.
& dagens outfit.. jeans från jack & vera, linne från gina tricot, & en blå kofta från bikbok, men det va blyg & ville ente va med.. så den ligger bak på bordet. :D

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Från vilken sida?
Menar du från Gojane.com?
Isådana fall jämför jag USA's storlekar med svenska,
t.ex den här sidan har en tabell...
http://www.convertworld.com/sv/skostorlek/

Lycka till! =D

2012-07-31 @ 15:23:13
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu