Lite nya saker..

.
vad jag fick med mig hem idag. sportbh, gosig lila tröja med djupare rygg å två bh:ar. den som e på bild, å sen en som e vit. exakt likadan som den med leopard så tyckte ente det va lönt att fota den.. ;) lat som jag är, haha!  nu sitter jag på mitt rum, lyssnar på musik & kollar vad som hänt på facebook. läser just nu om två brudar som bråkar om en kille.. finns det något mer underhållande..? :O skulle ente tro det! har helt ont i magen för jag skattat så mycket.. ah.. hörs senare iallafall, ska fortsätta läsa om bråket.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu