Jeffrey Campbell!

Jeffrey Campbell - Lita ShoeJeffrey Campbell - Lita Shoe
Jeffrey Campbell - Lita ShoeJeffrey Campbell - Lita Shoe
 
Jeffrey Campbell - Lita ShoeJeffrey Campbell - Lita Shoe
Jeffrey Campbell - Lita ShoeJeffrey Campbell - Lita Shoe
Jeffrey Campbell - Lita ShoeJeffrey Campbell - Lita Shoe
Jeffrey Campbell - Lita ShoeJeffrey Campbell - Lita Shoe
Jeffrey Campbell - SpikeJeffrey Campbell - Lita Shoe
Jeffrey Campbell - Lita ShoeJeffrey Campbell - Spike
.
åh, dessa snyggingarna skulle jättegärna fått finnas i min garderob, å sitta på mna fossingar.. så om nån vill, kan, har lust å råd så får ni mer än gärna köpa något av dessa paren till mig. ;) kanske ska önska mig ett par av tomten? det e juli å jag tänker redan på julklappar.. något måste va del på mig.. dock e det ju inget sommarväder, mer höstväder, så kan va därför jag längtar till julen. ;) hmm, eller så tar jag & beställer hem ett par..? fast vill ha alla, så vet ente vilka det skulle bli isåfall. blö! alla e ju så sjukt snygga.. ögonorgasm! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu