Inget kaffe, ingen Therese!

godmorgon! vaknade för en stund sen, så har precis slängt i mig frukosten å nu sitter jag å dricker kaffe. vad vore livet utan kaffe? jag hade ju aldrig orkat gå upp för fasen. :O 
sitter & tittar på Extreme makeover weightloss.. när jag ser sånt å så tjocka människor slutar jag helt att äta onyttigt i en vecka å springer ner till närmaste affär & köper massa frukt.. vill fan aldrig bli så tjock.. 214 kg, det e mycket asså..! :O nån annan som e som jag..?
nä, nu ska jag in på nelly å kolla om dom har fått in några snygga väskor.. måste ha ny skolväska, min trillar ju isönder snart, haha. ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu