godmorgon. ♥

godmorgon! sitter just nu & dricker kaffe & kollar runt lite på facebook. ska strax gå ut med vovven, ska dock bara blogga åt er först. snällt va? ;) dock har jag typ inget att skriva, hände ente så mycke kul i mitt liv igår. höll ju mest på att packa..? så ah.. idag händer väl ente heller så mycke? ska fortsätta lägga fram lite saker jag ska ha med mig, skriva handlelista tills imon & ringa till kristianstad. smart som jag är har jag slarvat bort lappen där tiden står.. dom e nog lite trötta på mig, jag ringer alltid en dag inna & underar vilken tid det va.. ;) 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu