Godmorgon. ♥

eller ja.. för mig e det godmorgon iallafall.. ;) vaknade vid ett så har precis duschat & sånt. sitter & äter frukost, bulle & latte. gud vad jag har saknat preem's latte..finns inget goddare än deras latte. eller jo, espressohuose's, men endå.. ;) 
så jag ska strax klä på mig, måste bara leta upp hårfönen först. tror jag glömt den på datfö.. fuck my life.. så vi ska åka till city gross & handla lite. sen ska jag träffa elin en stund. har ju ente träffat henne på hur länge som helst.. :O sen e jag skyldig henne 300 oxå för en tröja, så måste betala tillbaka det liksom.. ;) hörs senare!
.
.
liknar ett troll just nu, men ah, skit samma.. bjuder på det. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu