ett liv utan kaffe?

vad skulle livet va utan kaffe? 
.
kom hem från konfan vid tolv, fick sluta tidigare eftersom vi va klara snabbt.skönt! så gick in om preem & köpte latte & kanelbulle, sen gick jag en långrunda med pepper. 45 minuter - rätt bra? ;) känns skönt att röra sig lite. så nu ligger jag platt i soffan & kollar på Ellen DeGeneres show, som vanligt.. har sjukt ont i ryggen & nacken.. känns bra med tanke på att jag ska stå i kyrkan imon & på lördag. ska ju öva där imon å sånt. så jag får sovmorgon till halv elva. längsta jag sovit nu på typ 3 veckor? sommarlov, hm.. ;) ska gå & smörja in ryggen med nån salva nu som bedövar halva ryggen. läskig salva, jappjappjaa!
.
.
får jag va lite ego & säga att jag gillar mina ögon på denna bilden..? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu