Äpple & VeckoRevyn!

godmorgon! sitter ute i förtältet & äter äpple & läser veckorevyn. :) idag e det smått dåligt väder, mulet & ente speciellt varmt.. dock ska det bli bra väder imon igen, så får väl hoppas att jag kan sola då. ;) vill ju ente komma hem från semestern & va blek som ett spöke!?
men ja.. vet ente vad vi ska hitta på idag. bler kanske & spela minigolf mot norrmännen? vi har såna tävlingar mot varandra hela tiden, svenskar mot normän. faktiskt riktigt kul. ;)
men jag uppdaterar sen om vad som händer idag, om det händer något. kanske bara sitter i husbilen hela dagen idag? hmm.. hörs senare iallafall!
.
 
.
har ju fortfarande inga bilder på pappas data.. men jag lovar att så fort jag kommer hem ska jag lägga in alla bilder från strömstad på min data, så då får ni en riktigt bildbomb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu