snabb inlägg.

kom hem från ansiktsbehandlingen för en stund sen, & har precis ätit & lite sånt. ska snart hoppa in i duschen, & skrubba hela kroppen. sen blir det att söka på onlinekurser till gymnasiet. (funderar på att plugga hemifrån & bara träffa lärare & sånt lite då & då. skulle varit skönt, men tanke på att jag e skoltrött, & jag avskyr att sitta i en skola.. blir ju fan deprimerad.) sen blir det soffan resten av kvällen. skolan börjar ju imon. usch, jag längtar ente! måste ju upp tidigt, & lägga sig tidigt. nu på lovet har jag nog ente lagt mig innan två någon gång, & sen har jag blivit väckt vid halv tolv - tolv något. åh, härliga tider. haha. ;)
.

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Kul att du är med och tävlar sötnos, lycka till :*

2012-01-09 @ 20:28:18
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu