det snöar!

åh, orka att det kommer nu.. skulle det ente kunna komma lagom till julafton..? får hoppas att det ente ligger kvar iallafall, för nu har jag börjat använda min skinnjacka?! :O
.
men godmorgon iallafall. vaknade för typ 1 timme sen, så har precis ätit frukost & lite sånt. ska snart hoppa in i duschen & börja fixa mig, sen ska jag & mamma sticka & handla lite. vi ska ju va ensamma hemma till söndag, för pappa & tobbe e i göteborg. skönt att slippa dom ett tag. haha. ;) men ah, vi hörs senare.. & mitt gigansiska mnsår hälsar!
.
.
ett munsårsplåster & lite smink kan dölja det mesta. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu