bild på ringen.

.
bilder på ringen. tyvär blev det inga bättre bilder, för min mobilkamera är ente speciellt bra, sen min andra kamera från 1500talet vet jag ente var den är. :O jag e sämst på att hålla reda på saker. :(
.
ska snart till vetrinären med pepper. min stackars vovve e sjuk. :( tar såklart med mobilen, så jag kan mobilblogga om vi blir borta en längre stund. tror att vi kommer få åka vidare till hässleholm. så ah, får väll ta med en redbull så jag håller mig vaken, & tuggummi så jag har något att tugga på. hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu