bara för ikväll!

sitter i vår nya soffa (ja, det e viktigt att skriva nya soffa) å kollar på tv. ska snart gå & duscha, raka benen & lite sånt. sen blir det väll té & någon frukt eller något i soffan för resten av kvällen. :D
sista dagen i skolan imon, sen är det helg. skönt! :) blir en lugn helg, typ lund på lördag, å sen ikea på söndag. ska ju fixa lite nya saker till mitt nya rum. (ja, det e oxå viktigt med mitt nya rum)
asså mina inlägg blir alltid så tråkiga? det händer ingenting under dagarna jag kan skriva om? får försöka komma på något. ska kolla runt på lite bloggar å se vad dom skriver om, hehe. ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu