asså det här med vänner.

~håll dina vänner nära, men fiender närmare~
.
jag kör helt & hållet på den taktiken (taktik? wtf?!) asså. för helt ärligt, vänskap e komplicerat. det håller nog alla med om? ibland har jag problem att veta vem som är min vän & ente. ena dagen snackar den skit, & andra dagen så älskar den en. så jag vet ärligt ente om jag har någon "bästa" kompis, utan bara många väldigt nära vänner.
sen har jag problem med att skaffa tjejkompisar. tror jag iallafall. för jag e en sån typisk tjej, att antingen älskar man mig, eller så tycker man att jag e helt totalt blåst. & sen snackar tjejer alltid så mycke skit om varandra. visst, jag e ente perfekt, men jag snackar ente skit om mina vänner till andra som vissa andra gör. det e dålig stil. fy på er som gör det!
& sist.. JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER ÖVER ALLT ANNAT. ♥ ni e rätt awesome faktist.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu