Åh, jag stör mig på svenskar. Det e typisk...

Åh, jag stör mig på svenskar. Det e typiskt oss att alltid tränga sin in där man ente får plats. Som typ i hissen på ikea, min familj tog typ upp hela hissen, men sen kommer en man med en barnvagn å ska tvunget tränga sig in mellan mig & resten av familjen?! Störig jävel. :o Nu har jag iallafall precis ätit upp, så nu sitter jag & äter kanelbulle & dricker kaffe. Tycker jag förkänar det här bland alla jobbiga människor som trängs & glor på mig i min fina ziperall. T.o.m vuxna glor?! Ente så diskret heller, utan riktigt stannar, tittar på mig uppifrån å ner, sen går? Livet e ente lätt asså. Haha. Jaja, nu ska jag fortsätta dricka kaffe, sen blir det att fortsätta brottas med alla störiga personer. Hörs sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu