3 januari

följde med mamm till city gross för en stund sen & handlade. kom hem med en "plånbok" eller vad man ska kalla det. ni vet sån man bara har sina kort i? aja, om ni ente vet så får ni googla runt, så hittar ni nog det. ;) sen körde vi in i en smyckesbutik oxå. eller ente bokstavligen "in i en smyckesbutik".. vi stanna ju utanför, sen gick vi resten av biten för att komma in. så det sluta med att jag kom ut med en silverring & 400 kr fattigare. men det va det värt. den är riktigt snygg. :D kan lägga upp en bild sen kanske.
så nu sitter jag & dricker mitt älskade citronte, & rensar väskan. eller ente precis.. stoppar bara ner mer saker, som man kan behöva nån gång, liksom. för har man ente med sig det så behöver man det, that's it. så nu ligger där paraply, salt, tamponger (en tjej ska alltid ha med sig det, man vet aldrig vad som händer..) & en massa andra "bra att ha grejer" saltet vet jag dock ente vad jag ska ha till? kanske om jag behöver salta min mat eller något. snor liksom alltid salt från MAX & sånt. sån tjuv jag är.. :)
.
.
teet (?) får stå för bilden i detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

SVAR: Så kul att du är med och tävlar om valfritt plagg, väska, jacka osv :) gilla gärna min blogg och mitt inlägg på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 http://www.bloglovin.com/en/blog/3148799/alexandra-johansson



kram :)

2012-01-03 @ 20:31:12
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Sanna :)

nyfiken på hur ringer ser ut, du får lägga ut bild :D

Kram!

2012-01-04 @ 03:00:27
URL: http://dagboksliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu