lite från ikea!

lite saker jag snart får till mitt rum från ikea! detta är dom sista möblerna till mitt rum, sen är det klart. sen ska jag ju såklart ha lite ljus, blommor & sånt, men det fixas efterhand som man hittar sakerna ju. ;)
.
så ja, ni får bilder sen när rummet är helt klart, för det e aldrig kul med halvfärdiga bilder. :)
.
LACK Soffbord IKEA Separat hylla för förvaring av t.ex. tidningar; håller ordning på dina saker och frigör bordsyta.
SANDBY 2-sits soffa IKEA En liten och nätt soffserie; enkel att möblera med också när du har begränsat utrymme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu