kläderna

kom hem från nova för lite mer än 2 timmar sen, så då åt jag & lite sånt. sen vid kvart i åtta stack jag ut & träffade en kompis i regnet. så snäll är jag, haha. ;)
handlade ente så mycke idag.. blev ett par skor, byxor, mascara.. sen fick jag köpa ibumetin & bindor. haha, bra att veta. ;) men aja. dagen va mysig iallafall. hade riktigt kul med issie, erica & anes. även fast det va dökallt ute. sån tur är slapp vi regn. eller ah, nästan. :) fotar iallafall det jag köpte sen, för jag orkar ente nu. måste värma mina fingrar först. dom är verkligen is. :(
.
image description
.
åh gud, titta så brun jag va för bara några månader sen? längtar efter solen nu när jag ente får sola solarium. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu