bullar i ugnen

nu står kanelbullar & vaniljbullar i ugnen. va bara tvungen att baka fler, haha. ;) ska ta med några till ida imon oxå. hon ville ju så gärna smaka, så då  jag ju snäll & tar med några till henne eftersom hon e så gullig. ♥
så medans jag väntar på bullarna ska bli klara så sitter jag & äter nybakad bakadpotatis, med smörstekt svamp & majs. det e faktist godare än det låter, det lovar jag. nä, ska fortsätta äta & kolla på tv. skönt med fredag imon, sen helg! härligt. förresten, någon mer än jag som älskar skalet på bakad potatis?!
.

Kommentarer
Postat av: Melissa Lavali - Vikt och Fotografering

tassar in och småläser lite , hoppas du haft en bra dag och får en trevlig helg :)

2012-02-02 @ 23:06:08
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: slida

awwwwwww, du ör gullig älskling <3

2012-02-03 @ 15:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu