Räknar ner..

sitter & räknar ner dagarna till min tatuering. känns som det e hur länge som helst tills jag ska tatuera mig.. åh, jag vill ha den nu, nununununu! hade kunnat få tatueringen nästan en månad tidigare om det ente vore för att vi har simning tre veckor i rad.. :( måste ju vänta 10 dagar med att bada när man e nytatuerad. suck!
.
sitter på rummet iallafall & kollar på tv. har precis kollat klart på lyxfällan, liksom hur kan man va så dum!? typ shoppar massa saker för pengar man ente har? aja.. ska kolla lite på gamla avsnitt nu från jersey shore samtidigt som jag ligger i sängen & kämpar med att hålla ögonen öppna.. ;) kanske dax att lägga sig..? vi hörs imon!
.
förresten, nån som vet var man kan köpa snygga jeansvästar? & ställen med billiga nitar..? har blivit helt förälskad i västar.. så sjukt snyggt med jeans & en stor tjocktröja under. :O
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu