Godmorgon. ♥

godmorgon. vakande för en stund sen, har precis ätit bulle & sitter nu & dricker te. ska strax hoppa in i duschen, sminka mig & byta om från mjukis till "normala" kläder, sen sticker jag till malmöfestivalen. ;) åker vid tjugo i fyra eftersom vi ska äta middag där först & sånt. mysigt! 
ska rota igenom min garderob nu & se om jag hittar något som jag kan ha på mig, så hörs vi innan jag åker. fixar ett tidsinställt inlägg lite senare på kvällen oxå med tanke på att jag ente vet när jag kommer hem.. ;) 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu