varför kastar dom muffins på polisbilen..?

idag när jag cyklade hem idag hände värsta konstiga saken.. det stog några småungar vid polishuset & kastade muffinsbitar på en polisbil. liksom va fan?! :O
.
sitter i soffan nu & kollar på tv iallafall. har precis ätit spagetti & köttfärssås barnmat så ska snart börja plugga till fysikprovet imon. usch, jag kommer ente klara det. fattar nada av det, & läraren har ente gått igenom det. inte okej.
ska snart springa på mitt löpband igen. har börjat bli värsta duktiga tjejen nu ju? :) haha, tagga snygg kropp till sommaren! nä, nu ska jag fortsätta kolla på tv, sen börja plugga lite. så jag bloggar senare!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu