tom (jerry ?) ville säga hej!

sitter i sängen halvt nyvaken & funderar på vilket skal jag ska ha på mobilen? om jag ska ha det rosa silikonskalet, den lila silikonskalet eller om jag ska ha plasrskalet med stjärnor.. hmm, vilka jävla problem jag har.. :(
.
har iallafall precis varit nere & ätit frukost & nu sitter jag & dricker hemmagjord latte. vad hade jag gjort utan kaffe asså ? antagligen sovit mig igenom hela livet.. eller gått & sett ut som en zombi ? det kanske hade varit rätt awesome om man tänker efter ? ;) så ah, sitter i sängen & har astråkigt. väntar på att ät dig sexig ska börja. vill se vad det e för något liksom.. e det något bra så testar jag mer än gärna, haha. ;) hörs senare!
förresten tom, (eller e det jerry?) hälsar! :D
.
.
& så får ni en hyffsat normal bild på mig oxå.. skulle framstått som värsta knäppisen annars ju.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu