old music!

sitter i sängen & lyssnar på "old music", & kollar musikvideosarna som hör till. vad gör man ente när man har tråkigt vid två på natten? :O nej, men det e faktist kul. sjukt många minnen som poppar upp i huvudet när man hör dom, både bra & dåliga.
men ah, jag har ingen aning om vad jag sk göra. jag är ente trött, men jag är ente heller pigg.. kan man säga så..? så jag e väl något mitt-i-mellan. jag e ente så trött så jag kan gå & lägga mig, men ente heller så pigg så jag orkar hitta på något. förstår ni? ;) haha, sämsta tjejen på att förklara!
ska spela lite spel på min mobil nu iallafall. jag & kajsa ladda hem massa gulliga hello kitty spel innan, så ska spela dom nu. har ente fått ha mobilen på hela kvällen för kajsa tyckte den va ovanligt rolig. ;) & så ska jag fortsätta lyssna på gamla låtar såklart. rätt awesome kväll! hörs imon! eller ah, idag, senare, när jag vaknat. klockan e ju faktist 01:57.. ;)
.

.
bara jag som tycker hello kitty är otroligt söt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu