kass bloggning? jag vet!

förlåt för att jg ente bloggat, men tänker typ ente på det när jag kommer hem. slutar ju vid sex, & då e jag sjukt trött & har ont i benen & ryggen.. så ah, där för har bloggningen kommit lite "efter" eller vad man ska säga.
.
godmorgon iallafall! känns sjukt skönt att kunna sätta klockan på nio istället kvart i sju? ;) haha. har precis ätit frukost, banan & vaniljbullar. kanske ente världens bästa frukost.. men ska hoppa in i duschen & sen sticka till praoplatsen. slutar sex idag oxå, sen ska vi handla direkt efter, så jag är hemma vid halv åtta istället kanske ? :O så jag bloggar då, om jag ente somar.. hörs senare! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu