Jersey Shore

ligger i sängen nu & kollar på jersey shore. har precis borstat tänderna & sånt så ska snart gå & lägga mig. har världens huvudverk & känner mig lite febrig. & ipren hjälper ju ente heller eftersom jag äter antibiotika. så jag får gå & ha ont. men äh, lätt värt det om man tänker på hur bra min hy kommer bli av antibiotikan. ;)
har ente gjort ett skit idag heller. har typ ente mått bra, så blev att jag gick i ziperall hela dagen, en bolle mitt på huvudet & gårdagens smink. men det e skönt det oxå, att ha såna dagar. ;)
ska fortsätta kolla på jersey shore nu, så hörs vi senare eller imon!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu