En såndär dålig dag..

har en sån allmänt dålig dag idag. är bara sur & tråkig.. vädret e ju ente fint heller så känner ente för att sticka ut & göra något..
så ligger bar ai sängen nu & har det allmänt tråkigt. kollar facebook 10 gånger varje minut eller något. nolife.se
har förresten gått & fått en helt bra idé jag vill göra med håret nu när jag ligger här.. funderar på att färga mina toppar i nån färg? typ som på bilden här nedanför ? :D hur coolt hade ente det varit? dock ska jag ju ha kvar mitt bruna, i guess, så ni får tänka in min bruna hårfärg där istället för det blonda. hade det ente kunnat bli snyggt ? :)
.
.
bilden e från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu