Det e måndag idag va?

haha, e helt ute & cyklar.. tappar helt bort dagarna, men det e måndag idag, right ? första dagen på påsklovet. :D happy girl!
.
ligger i soffan nu & kollar på tv. fortfarande proppmätt efter våfflorna imorse. åt tre styckna, mest för att jag tyckte synd om våfflan som annars skulle slängas. ;) eftersom jag nete va hungrig fick det bli blåbärsté till "lunch" eller vad man ska kalla det. sen till kvällsmat får det bli nudlar.. vi har inget gott hemma, & jag orkar ente sticka till ica bara för att köpa typ sallad & korv..? lat tjej här jao!
sen hade jag tänkt springa lite på mitt rosa springband oxå. vill ju ha hyffsat fin kropp till sommaren 2012. åh, längtar så mycket! fast det gör väl dom flesta, eller..? ;)
.
.
kom precis på att jag måste ha nya bikinisar oxå.. tur att jag tittade igenom gamla sommarbilder.. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är du så beroende av att ha koll på din vikt?

2012-04-04 @ 09:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu