äntligen hemma.

gud, jag hatar att praoa på konsum.. helt seriöst! det suger. :( jag får typ ont i ryggen & nacken med tanke på att jag skadat ryggen innan oxå.. blö!
.
är iallafall hemma nu. fick sluta tidigare eftersom jag skulle till kristianstad & fixa tandställningen, IGEN! åh, bara massa klödd med den asså. det bästa med tandställningen e nog stoppet på preem i kristianstad på vägen hem, alltid kanelbulle & kaffe. alltid, haha. ;) rutin liksom! så när vi kom hem sen stack vi till eddie's & köpte mat. vilket fetto jag är, haha.
nu ska iallafall denna riktigt trötta tjej gå & byta om till myskläder, sen ska jag lägga mig i soffan & läsa solo. hörs senare! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu