26 april - min namnsdag!

grattis till mig som faktist har namnsdag idag, & grattis till pappa som fyller år idag. hehe, lite kul? ;)
.
stannade hemma från praon idag oxå. min rygg är helt förstörd efter att ha lyft massa saker på konsum, så blir antagligen att åka in till lund för att röntga rygg & nacke. åh, orkar ente börja om med allt det igen! men ah.. sitter i soffan som vanligt, kollar på tv & dricker kaffe. vaknade vid tio & åt frukt till frukost, & nu vid två åt jag en bulle till lunch. :) har även laddat ner en kalorimätare så jag vet hur mycke jag får i mig om dagen. eftersom jag ente kan springa längre.. måste in till hässleholm snart & lämna mitt springband & se om där e något nytt. har även smsat isabelle & frågat om hon vill börja gymma med mig - så hoppas ju såklart på ett ja. vill ha snygg & fastare kropp till sommaren. hatar ju min kropp nästan över allt annat just nu. eller ente kroppen, vikten.
fattar ente varför jag skriver det på bloggen, ni bryr er ente ens om det.. haha! nä, nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan det kallnar & kolla lite i elloskatalogen & lite andra hemsidor. har blivit helt galen i kläder u helt plösligt.. såfort jag mår "dåligt" så vill jag shoppa? hmm. ännu en anledning till varför man ska va glad. ;)
.
.
tänkte bara visa att jag brände mig där på kaffet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu