10:17

.
jag hade solen i ögonen, därför jag sitter med armen uppe & ser lite halft efterbliven ut.. ;) ska snart börja fixa mig iallafall. har varit vaken sen typ nio imorse. känndes rätt tufft att gå upp när klockan ringde, även om jag la mig elva igår? sjukt tidigt. :O men ja, that's life.
lyssnar på musik & sånt nu. springer runt i underkläder i väntan på att min deo ska torka. ska ta tåget till lund/helsingborg 11:46 så jag har tid på mig. känns skönt att slippa stressa, som jag alltid brukar få göra annars. ;) hörs senare!
.
Anonym om ont i rumpan:
Om du fick välja vad skulle du då vara utan för resten av ditt liv?
Bh eller smink?
.
fick denna kommentaren innan oxå. vad jag skulle välja..? helt klart bh! inget snack om saken. bh e ju världens oskönaste plagg, så det va ett lätt val, haha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu