09.00

godmorgon ! eller ah, ni flesta kommer läsa detta om några timmar, för ni sover väl fortfarande efter jägers..? ;) satte iallafall klockan på nio & gick upp & duscha. ska snart ta tåget till lund med erica som ska bli sminkad. så får börja klä på mig snart, ska bara dricka upp mitt morgonkaffe. viktigt viktigt asså. ;)
va ju med eli en stund igår oxå, hade sjukt kul. va mest ute & gick, lekte på lekplatsen & sånt. sen stack vi hem till henne en stund. åt onyttigt & kollade lite på Big Brother. e det bara jag eller har det blivit hlt tråkigt att kolla på det..? :O
nä, nu måste jag skynda mig. ska ta tåget 10.39.. hörs senare!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu