nyduschad & fräsch.

sitter just nu i sängen, dricker te, äter chips & pluggar fysik. hade helt glömt bort provet imon. eller så förträngde jag det..? ;) haha, vet ente riktigt vilket.
har SO oxå, men det har jag ente hunnit plugga på. så det får komma i efterhand. har jag tur kan jag plugga lite i skolan efter jag skrivit provet. annars får det gå som det går.
men asså gud vad tråkigt att jag sitter & babblar om mina prov & läxor ?
förresten så har jag & mamma sanckat om att köpa ett sånthär..? sjukt snyggt! rosa & allt. haha. ska isåfall ha det på mitt nya rum, men sålänge kommer det nog stå framför tv:n, så man har något kul att göra under tiden. så nu gäller det bara för mamma att övertala pappa. & det är dock ente det lättaste kan jag lova.. men om jag betalar lite så kanske det går ? äh, vi får se. :) nu ska jag iallafall gå & leta tior i hela huset, vet att jag har massor någonstans. ska ju sola imon efter skolan. måste va brun på jägers. man kan ju ente gå dit helt lik blek..? speciellt ente i vit klänning? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu