jag svarar.

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: glad
Favoritgodis: lakris
Är det nåt du absolut inte äter: blodkorv, blodpudding, m.m
Kläder just nu: mjukis & linne
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: "jag vill ente ha gurka"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1990
Sommarplaner: sola, bada, träffa kompisar, ah, bara ha det bäst.
Höstlovsplaner: lalandia med elin

Fisk eller badkruka: fisk, i guess?
Saft eller alkohol: hehe
Hur många kuddar sover du med: 2-4
Favoritväder: soligt & varmt
Spelar du nåt instrument: absolut ente..
Sparare eller slösare: både & tror jag.
Bästa film: vet ente, suger på att hålla koll på namn
Tror på liv på andra planeter: nja
Kommer du ihåg din första kärlek: vet ente om jag varit kär nån gång, haha. ;)
Älskar du henne/honom fortfarande: nej. 
Har du några homosexuella vänner: ja, det har jag säkert.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: om man älskar nån mycke, så ja.
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 5-6
Bio eller promenad: bio, fast promenad dit & hem
Är du kittlig: hmm, ja.
Snarkar du? nix'
Stjärntecken? tvilling/kräfta
Rädd för insekter? ja, usch, hatar dom
Det här är jag bra på: sova!
Bästa bok? läser typ aldrig
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? osynlig
Vad vill du jobba som? frisör, sån i klädesaffär eller något sånt
Chips, morötter eller godis? morötter
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? nej, men har gjort
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? JAJAJA! i tungan, läppen & navlen. & var jag ska tatuera mig vet jag ente riktigt än
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) stökigt
Gungar du på stolen? ja
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja, sjukt coolt.
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? nix
Saltar du på maten? nix
Gillar du att sjunga? absolut ente
Anser du att du är stark? klart
Brukar du sola? ja

Vad gör du om du får hicka? hickar på tills det försvinner
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? haha, nej
Kaffe, te eller inget? te, eller kaffe. äh, kan ente välja
Har du en besatthet? sockerfri redbull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu