halvsover i soffan.

itter & halkollar på tv & halvsover. är verkligen riktigt trött. jag & elin somnade vid två igår, & pepper kom upp till oss vid tolv! haha. får lägga mig tidigt ikväll. ;) sen har jag sjukt ont i halsen. tror jag skrev lite för mycke igår. ska nog varma lite mjölk med honung. fast jag hatar mjölk. hålla för nästan & dricka ? hm, vi får se sen. nu ska jag fortsätta halvsova!
förresten, är med & tävlar hos "miixx" om ett smycke. kolla denna sidan http://www.ehl.nu/shopbyalexandra/ eller va med & tävla HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu