asså jag borde nog..

...plugga. men jag orkar ente. mycket roligare att sitta vid datan ? & det känns mycke viktigare liksom. fast jag vet ju att det ente är det. har iallafall gjort lite på engelskan & ska kanske öppna biologiboken ? skulle kunna va en bra idé asså. ;)
& så va jag ju på nova i helgen. glömde visa jackan jag köpte. förlåt för det. orka ente fota den så tog en bild från google. lat jävel är jag..
den är sjukt mycke finare i verkligheten & svartare. ente sådär mörkgrå typ.
EVEREST M DOWN PARKA F11 BLACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu