bara massa onödigt skit.

sitter & äter världens godaste flinger just nu! mums. tycker faktist att dom är mycke godare än chokladflingor ? & samtidigt nyttigare, haha! ;)
har sjukt mycke jag måste göra idag, asså det är sjukt! måste ju packa till lalandia, det är liksom nummer ett. sen måste jag in till hässleholm, hjälpa mormor & handla, & om jag hinner måste jag springa in om h&m & byta en sak jag köpte till pappa. har kommit på att shortan kommer va för stor för han. ;) sen e det nog ente han stil heller..& så ska jag ju kolla på det rosa löpbandet jag ska ha oxå.. åh, stress..  & så måste jag bada pepper, gå ut med han & sånt. idag e det en sån dag då jag bara ente orkar något, men endå måste göra en massa. borde sola oxå, så jag ente är blek på lalandia.. men hinner jag ente får jag sola där, haha, vägrar se blek ut.. :P passar ente i det. men ah, nu ska jag slänga i mig det sista av flingerna, sen är det väl bara att börja, i guess. ;)

Kommentarer
Postat av: liv

Snygg design! :3

2011-11-02 @ 14:54:50
URL: http://livaoos.blogg.se/
Postat av: Ida. c:

fin blogg :D

2011-11-02 @ 14:55:55
URL: http://booom.webblogg.se/
Postat av: Anonym

roligt inlägg:D

2011-11-02 @ 14:56:47
URL: http://sissistar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu