solar.

hej sötnosar.
nu e jag nog i lund, påväg hem från lund, eller så solar jag. ;) haha, vet ente riktigt, men känns som något jag gör vid denna tiden. har ente solat på sjukt länge, så känner mig jätteblek. typ som en snögubbe.
asså fan vad coolt det hade varit att se ut som en snögubbe. endå? typ helt rund, med tre lager, ha en lång orange näsa, & pinnar till armar. :O det ska jag nog bli i mitt nästa liv. en snögubbe. (snögumma) gulligt. ;) fast tänk sen när jag smälter bort ? sorligt..
.
.
bloggar när jag är hemma. visar vad jag köpt oxå, om jag hittat något fint. :D

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra jul! Jag tänkte kolla om du skulle vilja göra ett bloglovin-byte? I så fall är min adress den här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg bara till mig och skicka din länk så lägger jag till dig :) Om inte, så önskar jag dig även ett trevligt nyår :) Kramar!

2011-12-27 @ 17:32:02
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu