sådärja!

en julklapp till klar! duktigt faktist. ;) bara några kvar nu. fast jag vet ente riktigt till vilka kompisar jag ska köpa julklapp? kan ju ente köpa till alla, skulle blivit sjukt många. :(
.
har iallafall precis ätit. mamma laga tacos! mummmmms. finns det något godare liksom ? ja, det gör det men endå. så nu sitter jag & lyssnar på musik & funderar på julklappar. hatar att köpa julklappar men samtidigt älskar jag det. liiiite konsigt.. ska iallafall fortsätta plugga svenska nu. har mitt tredje omprov imon. hoppas jag klarar det.. får 250 kr av pappa då. *tummen upp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu