julnaglar.

.
såg i en tidning att man kunde göra julnaglar med granar & sånt. tyckte det va lite coolt så jag testa. julgranen gick helt åt skogen haha.. såg mer ut som en boll eller något. men blev iallafall en tomteluva & en stjärna. eller det ska föreställa det iallafall.. ;) så nu ligger det glitter lite överallt. är helt skakis idag. kanske för jag bara ätit typ 2 mackor..? jaja, jag blir väl bättre snart. ska trycka i mig godis & julmust, för mamma trodde jag hade för lågt blodsocker. ska gå & fixa mig nu, zaras familj kommer idag. vi ska typ äta lite & ha det allmänt mysigt bara. ;)
.
.
.
Sanna om blond/brunett..?:
asså , din hy ser bättre ut när du är blond, men de är kanske bara för allt sminket du har? Hmm...
brunett på vintern och blond på sommaren :)
.
svar: ja, min hy va mycket bättre när jag va blond. & jag har ente mycke smink på den bilden, bara puder & mascara, utan min hy har blivit jättedålig nu, eftersom jag har ändrat hur jag äter. så nu vet du det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu