hatar att dela rum..!

usch, delar ju rum med tobbe nu vi håller på att bygga om så jag ska få ett större rum. & han vaknar sjukt tidigt.. så gissa vem som börja spela ett pangpang spel vid halv tio på morgonen! åh, min dag e fan förstörd. :( fast njä, det kanske går endå.. får väll dricka några redbull så jag blir pigg igen. håller på att somna i soffan, är halvdöd. längtar tills mitt rum blir klart, så jag slipper vakna tidigt. :P hade det varit en vanlig lördag hade jag sovit nu, & ente vaknat förrens vid tolv, något sånt. men ni ska slippa höra mitt klagande.. ska gå & ta något att äta nu iallafall, så kanske jag blir glad. ;) bloggar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu